Вна Украину идет Французская весна

Фестиваль Французская весна, который ежегодно проходит вна Украине с целью демонстрации всяческого разнообразия культуры Франции, начнется в этом году 4 апреля в 20:30 на Софийской площади в Киеве с фантастического спектакля Безумные звонари.

В уличном представлении от компании Transe express целый оркестр необычных музыкантов поднимется в воздух и с высоты птичьего полета будет удивлять киевлян искусством перезвона.

Панорама французского кино предлагает множество встреч в залах кинотеатров и ночной марафон короткометражного кино. Программой фестиваля также предусмотрено турне современного французского же цирка по стране, концерты классической музыки, выставки современного искусства и интересные встречи с французскими художниками, писателями, журналистами и аналитиками.

Фестиваль, главным организатором которого является Посольство Франции в Украине, пройдет в шести городах - Донецке, Днепропетровске, Киеве, Львове, Одессе и Харькове.

Киевлян и гостей города ожидает больше, чем прочих жителей страны - как минимум им обломится еще и яркое закрытие фестиваля, коим станет эксклюзивный концерт от оригинальной французской группы "Paris Combo", которая выступит 27 апреля в 19:30 на Певческом поле в Печерском ландшафтном парке.

Комментарии

Zames
Не в сети
автор
Регистрация: 12/07/2009

ПРОГРАММА ФРАНЦУЗЬКОЇ ВЕСНИ 2012
ДОНЕЦЬК
29, 30 и 31 березня о
23.45
Панорама французького кіно.
Довга ніч… короткого метра
Кiнопалац Звездочка
Ву Вул.Унiверситетська, 57
10 квітня Зустріч з французьким
журналiстом та геополiтологом
Паскалем Бонiфасом.
Тема: “Глобалізація та футбол”
Донецький національний
Університет
17 квітня о 18.30 Мандрiвний театр «АТАВІЗМ» -
театр, цирк та сючасний
мюзикл
Донецький обласний
Театр юного глядача
м.Макiiвка
вул.Ленiна, 64
19 - 24 квітня Панорама французького кіно.
Фестиваль допрем'єрних показів.
Кiнопалац Звездочка
Ву Вул.Унiверситетська, 57
22 квітня о 18.00 Сучасний цирк, вистава
«Диво-водні історії» від
компанії BAROLOSOLO
Донецький театр Опери
та Балета
ім.Солов'яненка
вул.Артема, 82
ДОВГА НІЧ... КОРОТКОГО МЕТРУ 29, 30 та 31 БЕРЕЗНЯ о 23.45
КІНОПАЛАЦ «ЗВЕЗДОЧКА»
Ціла ніч, повна оригінальних та яскравих фільмів - неочікуваних,
комічних та магічних. Двадцять шість найсвіжіших короткометражів ,
400 мінут задоволення для цінувальників цього незвичайного жанру.
ПРОГРАМА ФІЛЬМІВ 1
1) НАСТРОЙЩИК / L’ACCORDEUR
Премія «Сезар»
за кращий короткометражний фільм, 2012
2) КАТАРСИС / CATHARSIS
Фантастична комедія / Франція / 2010 / 18’
Гран-прі жюрі uniFrance
на Каннському МКФ, 2011
3) ЗИМОВА ЖАБА / GRENOUILLE D'HIVER
Байка / Франція /2011 / 18’
Учасник Каннського МКФ, 2011
Учасник Міжнародного фестивалю короткометражного кіно і Торонто, 2011
4) ЗЕЛЕНІ СОБАКИ / LES CHIENS VERTS
Драматична комедія / Франція / 2012 / 20’
Учасник міжнародного фестивалю короткометражного кіно в Клермон-
Феррані, 2012
5) ОСТАННІЙ КАРАВАН / LA DERNIERE CARAVANE
Драматична комедія / Франція / 2012 /16’
Учасник Міжнародного фестивалю короткометражного кіно в Клермон-
Феррані, 2012
6) ВОЛОССЯ / CHEVEU
Психологічна драма / Франція / 2009 / 17’
Приз за кращий короткометражний фільм на Міжнародному кінофестивалі в
Сеулі, 2010
ПРОГРАМА ФІЛЬМІВ 2
1) ЧОТИРИОКИЙ / CUL DE BOUTEILLE
Аніміційний фільм, драматична комедія
/ Франція / 2010 / 9’
Приз за кращий анімаційний короткометражний фільм на Міжнародному
кінофестивалі в Абу-Дабі, 2011
2) ЧОЛОВІКО-НОСІЙ / PORTEUR D'HOMMES
Заохочувальна премія за кращий короткометражний фільм на
Міжнародному кінофестивалі в Клівленді, 2011
3) СКОРО НА ВАШИХ ЕКРАНАХ / PROCHAINEMENT SUR VOS ECRANS
Комедія / Франція / 2011 / 11’
Учасник Фестивалю короткометражного кіно у Трувілі, 2011
4) Я МОГЛА Б БУТИ ВАШОЮ БАБУСЕЮ / JE POURRAIS ETRE VOTRE GRAND
MERE
Драматична комедія / Франція / 2010 / 20’
Учасник Каннського МКФ, 2011
5) Я МОГЛА Б СТАТИ ПОВІЄЮ / J'AURAIS PU ETRE UNE PUTE
Драматична комедія / Франція / 2010 / 24’
Приз за кращий дебют на Міжнародному фестивалі короткометражного кіно
в Клермон-Феррані, 2011
ПРОГРАМА ФІЛЬМІВ 3
1) АВЕНЮ ДЕ ФРАНС / AVENUE DE FRANCE
Драматична комедія /Франція / 2010 / 11’
Учасник Каннського МКФ, 2011
2) ПРЮНЕЛЬ ТА МЕЛОДІ
Сентиментальна комедія / Франція / 2010 / 34’
Перший приз за середньометражний фільм на Національному фестивалі
в Ебенезе, 2011
3) ЖІНОЧА СУТНІСТЬ
Комедія / Франція / 2011 / 11’
4) КРАЩИЙ ДРУГ ЛЮДИНИ / LE MEILLEUR AMI DE L'HOMME
Сентиментальна комедія / Франція / 2010 / 12
Учасник міжнародного фестивалю короткометражного кіно в Клермон-
Феррані, 2010
5) ЗАВЕРШЕННЯ / EXPIRATION
Психологічна драма / Франція / 2011 / 28’
ПРОГРАМА ФІЛЬМІВ 4
1) МИТЬ САМОТНОСТІ / LE GRAND MOMENT DE SOLITUDE
Комедія / Франція / 2010 / 8
Учасник Міжнародного фестивалю короткометражного кіно в Берліні
(Інтерфільм), 2011
2) МОВЧАННЯ ПІД КОРОЮ / LE SILENCE SOUS L'ECORCE
Анімаційний фільм / Франція / 2009 / 11’
Приз за кращий анімаційний фільм на Міжнародному кінофестивалі
короткометражного кіно в Торонто, 2010
3) ВСЕ МОЄ ЖИТТЯ / TOUTE MA VIE
Психологічна драма / Франція / 2009 / 6
Учасник Рандеву з Французьким кіно в Нью Йорку, 2010
4) БЛАКИТНА ТІНЬ / A SHADOW OF BLUE
Анімаційний фільм / Франція, Іспанія / 2011 / 13’
5) ЛАГОДЖЕННЯ / LA REPARATION
Психологічна драма / Франція / 2010 / 18
Учасник Міжнародного кінофестивалю в Порто (Фантаспорто), 2012
6) СТАНЦІЙНИЙ ДОГЛЯДАЧ / LA GARDE-BARRIERE
Анімаційний фільм / Франція, Бельгія / 2011 / 12’
Учасник Міжнародного фестивалю франкофонного кіно в Намюрі, 2011
**********************************************************************
ЛІТЕРАТУРА
ПАСКАЛЬ БОНІФАС, письменник та відомий журналіст
Дискусія на тему: «ФУТБОЛ ТА ГЛОБАЛІЗАЦІЯ»
ДОНЕЦЬК - 10 КВІТНЯ,
Донецький Національний Університет
Паскаль Боніфас очолює Інститут міжнародних відносин та
стратегічних досліджень (IRIS), один із найбільших
французьких центрів досліджень в цій галузі, з дня його
заснування в 1990 році. До того ж він викладає в Інституті
європейських досліджень Університету Париж-8. Є автором редакційних статей для
французьких та іноземних щоденних газет та журналів, регулярно запрошується
ЗМІ виступити з аналізом поточної ситуації у світі.
За авторством або редакцією Паскаля Боніфаса було видано близько сорока книг, у
яких розглядаються питання міжнародних відносин, ядерної зброї та роззброєння,
співвідношення сил між державами, а також зовнішня політика Франції та вплив
спорту на міжнародні відносини.
Саме під цим кутом вже не один рік Паскаль Боніфас цікавиться «планетою
Футбол», маючи на меті виявити її рушійні сили та визначні фактори в
контексті явища глобалізації.
За декілька тижнів до початку Євро-2012 в Україні та Польщі він зустрінеться з
українською громадськістю, щоб поговорити на тему «Футбол та глобалізація»
(назва його книги, що вийшла у видавництві «Armand Colin» у 2010 р.).
СУЧАСНИЙ ТЕАТР
МАНДРІВНИЙ ТЕАТР «ZOU», ТЕАТР
«ETREINTE» ТА ТЕАТРАЛЬНА ТРУППА
«ESCALE» ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ ВИСТАВУ
«АТАВІЗМ»
17 квітня о 18.30
Донецький обласний Театр юного глядача,
м. Макіївка
“Протягнути невидиму нитку між двома кінцями світу, щоб стати
канатохідцями»
Це - турне мандрівного театру довжиною в 15 000 км на потязі, з яких 9 000 по
Транссибірській магістралі. Пілотний проект, ескіз на шляху до далекого Сходу,
створений з метою продовжити якомога далі географічний простір сцени та
відправитись на зустріч нової публіки, дійшовши наприкінці до Далекого Сходу.
«Ми хочемо осягнути горизонт, поєднавши театр, цирк та мюзік-хол.»
Проект «Від Бресту до Владивостоку»
«Ми завжди будемо грати мовою тієї країни, яку будемо перетинати. Нас будуть
супроводжувати артисти Академії Фрателліні. В кожному місті ми братимемо участь
у виставах місцевих артистів. Разом із нашою театральною трупою в подорож
відправиться молодь з м.Сен-Дені.
ВИСТАВА «АТАВІЗМ»
Шлях інтимний та фантасмагоричний. Він пролітає між вигадкою та
реальністю.
В маленькій квартирі в Бресті, наші дні …
Жак, самотній чоловік, співак на весіллях та банкетах, мріє про недосяжне. Жак чує
звуки потягу. Сидячи на стільці, він уявляє як подорожує по Транссибірській
магістралі. Не рухаючись, Жак проїжджає сотні кілометрів через Євразію. Так він
знову зустрічається із акробаткою Сонею, в яку він закоханий. Щовечора, в новому
місті, Жак співає у виставі, де бере участь Соня, її батьки, та двоє похилих німецьких
мімів. Від театру до театру, мандрівник знову зустрічається з тією, яку кохає, але
тільки-но гаснуть прожектори, вона зникає. Все починається спочатку. Спогади
народжуються з темряви.
Про виставу
«Наша вистава стане відображенням мінливості в творчості, вистава буде
збагачуватися з кожним новим місцем постановки. Мінімалістська сценографія дасть
більший простір таланту артистів та уяві глядачів. У виставі будуть передбачені
«відкриті сцени», для того, щоб артисти, яких ми зустрінемо на шляху, змогли взяти
участь у виставі. На майданчику рух та мова тіла слугуватимуть драматургії. Ми
хочемо показати твір, зрозумілий всім, та слідуючи прикладу Мейерхольда, знайти
сучасну та універсальну біомеханіку. Артист сам буде декораціями та ситуацією. Без
субтитрів, кожного разу ми будемо грати мовою тієї країни, де відбуватиметься
постановка.»
ТЕАТР «ЕТРЕНТ»/ETREINTE, постановка Філіппа Фенвіка
Філіпп Фенвік. Спільно з Вільямом Месгіш засновують театр «Етрент». З 2009, стає
артистом та партнером театральної трупи «Ескаль», автор праці про мандрівний
театр «7000 кілометрів пішки з театром» (Вид. Акт Сюд, 2010). В липні 2008, він
виступає з акардеоністом Марком Перроном в спектаклі-конференції, подорожуючи
разом із трупою. Працював в Національній школі циркового мистецтва Роні-су-Буа
та здійснив численні турне в різних країнах. З 2007 по 2010 він – голова
Міжнародного центру мандрівних театрів). В 2010, разом із Марин Парис створюють
коллектив «Зу»/Zou.
Драматург Марин Парис. Співзасновниця колективу ЗУ «Зу»/Zou. Після навчання в
Театрі ДюЖур / П’єр Дебощ, вона створює разом із Жульєном Кобериком та
Емілією Дебар театральну трупу «Ля Бригандери». Вона вчиться мистецтву
пантоміми у Елли Ярошевич, займається балійським танцем на Балі та традиційним
індійським танцем.
Вона грала під керівництвом П’єра Дебоша, Емілі Дебар, Робера Анжебо.
Артисти, які братимуть участь в деяких виставах : Агат Алексі, Агат Ольв’є,
Жюлі Пуйон, Сергій Владимиров, Бастьєн Шарлери, Колін Ріго, Ян & Грег, Колектив
«БАМ»...
ТЕАТРАЛЬНА ТРУППА «ЕСКАЛЬ»/ESCALE
Художні керівники: Х’юг Олленшьейн и Гріт Краус
Хьюг Олленштейн. Він вчиться мистецтву пантоміми у Етьєна Декруа та Елли
Ярошевич, а також театральній майстерності в Школі Шарля Дулліна.
Співзасновник театру «Кор Актор Париж» (1982 по 1991) та «Ескаль» (з 1991), він
виступає в якості актора в багатьох виставах, створює декорації для театру жестів та
танцю. Його пристрасть до мови тіла та поезії без слів приводить його в 2003 до
постановок та дирекції вистав театру «Ескаль», а також театру «Сентор».
Грит Краус. Народилася в Гавані на Кубі, де провела своє дитинство до поїздки в
Фінляндію, а згодом в Східний Берлін, звідки і розпочинається її подорож
Німеччиною. Отримавши диплом біофізика, вона дебютує в театрі мімом та
акробаткою в Пантомімен театр вом Прензлауерберг (1983 по 1989), грає в
багатьох фільмах та театральних п’єсах в Берліні, далі в театрі «Тіло Актора» в
Парижі. Вона знайомиться з новим цирком «Лезуазо» в 1993. Співзасновниця
«Ескаль», вона дає імпульс ігровому та фізичному стилю гри.
**********************************************************************
ПАНОРАМА ФРАНЦУЗЬКОГО КІНО 19-24 КВІТНЯ
ДОПРЕМ’ЄРНІ ПОКАЗИ КІНОПАЛАЦ «ЗВЕЗДОЧКА»
1) МИСТЕЦТВО КОХАТИ - 19 квітня
Комедія / Франція / 2011 / 85’
Реж. Емманюель Муре
У ролях: Франсуа Клюзе, Жюлі Депард’є
У мить, коли ми закохуємось, саме в цей момент, в наших серцях народжується
особлива мелодія. У кожного вона неповторна і може привести до неочікуваних
подій...
Учасник конкурсної програми Міжнародного кінофестивалю в Локарно в 2011 році
Приз за кращий сценарій на Міжнародному кінофестивалі в Монреалі, 2011
У мить, коли ми закохуємось, саме в цей момент, в наших серцях народжується
особлива мелодія. У кожного вона неповторна і може привести до неочікуваних
подій...
Деякі з цих історій зовсім короткі, інші більш глибокі. Вони майже нічим не
пов’язані між собою, окрім як почуттям кохання, з якого народжуються різноманітні
мелодії.
Le Monde
Здавалося б з нічого, Муре – і в цьому його талант - викликати справді чудові емоції.
Première
УРИВОК З ІНТЕРВ’Ю З РЕЖИСЕРОМ
Як народилось МИСТЕЦТВО КОХАННЯ?
- Я занотовую багато речей, які проходять в моїй голові. Іноді це звичайні ситуації,
іноді це початки оповідань. Для написання сценарію МИСТЕЦТВА КОХАННЯ, я
повернувся до своїх нотатків, нових та тих, яким вже більше 10 років, як було з
історією Амелі: молода жінка яка будь-якою ціною прагнула стати корисною
іншим, але стикається з непередбачуваною реакцією останніх – усе
вибудовується навколо гри бажання з почуттями, яка цікавила мене завжди.
Навіщо об’єднувати всі історії, замість того, щоб обрати одну?
- В мене було бажання створити насичений фільм зі швидким розвитком подій, в
якому переплітаються та змішуються історії. Деякі з цих історій на 1 год. 30 хв.
могли б мати незалежний розвиток, але я хотів створити фікцію, яка би
будувалась навколо головних моментів, ніби як збірка новел. У МИСТЕЦТВІ
КОХАННЯ кожна ситуація торкається проблеми бажання та пропонує екзамен
свідомості. Мої персонажі претендують на свободу та бажають задовольнити їхні
бажання нічого не приховуючи. Це мене забавляє та зачаровує. Також це дає
змогу зрозуміти сучасні звички, і також поставити кілька питань щодо моралі,
навіть якщо вони так і не стають повчальними.
2) КУРЧА З ЧОРНОСЛИВОМ — 20 квітня
Драма / Франція, Бельгія, Німеччина / 2011 / 91’
Реж. Маржан Сатрапі, Венсан Парроно
У ролях: Матьє Амальрік, Едуар Баер, Марія де Медейруш
Тегеран, 1958 рік. Відтоді як зламалася його улюблена скрипка, Нассар Алі Кан, один
з найвидатніших музикантів свого часу, втратив смак до життя. Не знайшовши
жодного інструмента, який міг би її замінити, він вирішує дочекатися смерті у
власному ліжку. В надії піти з цього світу, він занурюється у глибокі мрії, водночас
радісні і сумні, які переносять героя в його молодість...
Учасник конкурсної програми Венеційського кінофестивалю, 2011
Лауреат Гран-прі кінофестивалю в Абу-Дабі, 2011
Подекуди трагічне, з відтінками гумору та східної екзотики, це «Курча з
чорносливом» дійсно смачне. Насолоджуйтесь!
Le Parisien
Чудовий фільм, ніби справжня соковита страва.
Metro
Досягти зачарування та веселощів такою здавалося б похмурою історією... Це фокус,
який вдався Маржан Сатрапі та Венсану Паронно.
3) ПАЛІЦІЯ — 21 квітня
Кримінальна драма / Франція / 2011 / 134’
Реж. Майвенн
У ролях: Карен Віар, Джой Стар
Трудові будні поліцейських зі служби захисту прав неповнолітніх, це не лише
утримання під вартою педофілів, арешти неповнолітніх кишенькових злодіїв, але це
також обідні перерви, де вони обговорюють сімейні проблеми; це розуміння між
колегами та невпинні вибухи сміху в найнеочікуваніші моменти; знати, які жахи
існують, і намгатися з ними жити...
Приз Жюрі Каннського кінофестивалю, 2011
Дві нагороди «Сезар», 2012
Діалоги, які просто кричать правотою, персонажі, до яких одразу прив’язуєшся,
історія, в яку безперечно віриш... Обов’язковий для перегляду.
Elle
Шок і удар в серце. Хвиля емоцій, яка сбиває вас з ніг.
Le Journal du Dimanche
Вражаюче вторгнення в світ, що ніколи не був зображений так з близька, зумовлене
дивовижною грою акторів.
Le Parisien
УРИВОК З ІНТЕРВ’Ю З РЕЖИСЕРКОЮ
Що привело вас в поліцейську тематику «Полісса», вашого третього фільму, після перших
двох автобіографічних стрічок?
- Цей фільм народжувався довго і болісно. Я вже давно була готова до нього – у
мене є багато друзів, які працюють в даній області, і я не з чуток знаю
ситуацію зсередини. Коли прийшло усвідомлення, що картина повинна
висвітлювати події, що відбуваються в департаменті поліції щодо захисту
неповнолітніх, то все стало на свої місця, і робота закипіла на повну силу.
Адже діти – це об'єднуючий фактор всіх моїх повнометражних фільмів.
Тільки згодом я переконалася в правильності своїх висновків: офіцери бригади
із захисту неповнолітніх працюють у важких умовах в порівнянні з іншими
департаментами. Це менш престижна робота в плані кар'єри, фінансується
цей відділ на порядок гірше, а бачити кожен день розбиті і покалічені дитячі
душі і тіла – це жахливо. Тому, середній поліцейський з цієї бригади
затримується у відділі на 10 років, не більше, тому що далі настає повна
депресія і занепад сил.
Розкажіть про акторську імпровізації на знімальному майданчику?
Майвенн: Без удаваної скромності я вважаю використання даного прийому одним із
наріжних каменів мого кіно. Якщо ступінь реалістичності поведінки акторів у кадрі
знаходиться на належному рівні, ми просто слідуємо сценарієм, якщо ж ні -
починається найцікавіше. Я люблю провокувати акторів і змушую їх провокувати
один одного. Тоді вони вільні відхилитися від ролі, закусити вудила і дати своєму
персонажу висловитися. Сюжет після подібних дослідів іноді зазнає абсолютно
несподівані зміни, часом повертаючи на 180 градусів. Головне, щоб була присутня
реалістичність, я схибнута на ній.
4) ЦАРИНА ЧАКЛУНСТВА — 22 квітня
Сімейний фільм / Франція / 2011 / 81’
Реж. Марі Перену, Клод Нурідзані
У ролях: Сімон Делане, Ліндсі Енок
Покинутий ставок. Двоє дітей зачаровані цим диким місцем, яке потихеньку
зближає їх один до одного. Вони уявляють як цей ставок стає таємничим
королівством, наповнений створіннями з їхніх сновидінь та кошмарів. Цей
пізнавальний досвід змінить героїв.
Допрем’єрний показ на Венеційському кінофестивалі, 2011
«Царина чаклунства» це справжня казка, фікція, присвячена природі та дитинству.
Саме ставок, який діти з нашого фільму вибрали як райське місце для прихистку від
світу дорослих, стає магічним дзеркалом, через яке вони відкривають небувалих
створінь, знайомство з яким назавжди змінить їх життя. Все це ми побачи очами
дітей. Всі документальні зйомки безперечно будуть відображати природний світ, але
з іншим обрамленням, світлом, звуками та кіноматографом... Ці творіння стають
справжніми персонажами – феями, чудовиськами, драконами – іноді комічними,
або ж страшними. Для цього фільму ми задіяли найпотужніше операторське
обладнання: ендоскопи, бороскопи, мікроскопи, високошвідкісні камери, а також
оптичну техніку, розроблену спеціально для цього фільму. Наша мета – відкрити
глядачеві, дитині чи дорослому, всі чудеса, які ховаються в серці звичайних речей.
Непримітний ставок на узліссі, якщо ми подивимось уважно, може стати цілим
океаном, населеним надзвичайними істотами.»
Клод Нурідзані
5) НЕЗАКІНЧЕНИЙ РОМАН - 23 квітня
Драма / Франція / 2011 / 111’
Реж. Андре Тешіне
У ролях: Кароль Буке, Андре Дюссол’є
Франсіс приїжджає до Венеції, щоб написати свій наступний роман, і там
намагається знайти найкраще місце для своєї роботи. Він зустрічає Джудіт, агента з
нерухомості, яка наполягає відвідати віддалений будинок на острові Сант- Еразмо.
Франсіс робить неочікувану пропозицію: «Якщо ми будемо жити тут удвох, я відразу
погоджуюсь». І тоді вони починають спільне життя...
Учасник конкурсної програми Двотижневика режисерів Каннського кінофестивалю,
2011
УРИВОК З ІНТЕРВЬЮ З АНДРЕ ТЕШІНЕ
Як з’явилася ідея зняти фільм за мотивами роману Філіпа Джіана?
- Насправді, я не був знайомий із творчістю цього письменника. Екранізувати
роман Джіана «Impardonnables» мені запропонував продюсер, який дуже
зацікавився цією ідеєю. І я насамперед віддаю перевагу роботі з партнером, який
активно зацікавлений в проекті з першого етапу підготовки до зйомок.
В романі декілька персонажів, кожен зі своїм непростим життевим досвідом...
- У фільмі у кожного своя історія, але їх долі переплітаються, і в цьому, на мою
думку, відображається справжнє життя. Відтоді як Франсіс (Андре Дюссол’є)
зустрічає Жюдіт (Кароль Буке) та Анну-Марію (Адріана Асті) і Джеремі (Мауро
Конте), він поступово відкриває для себе цих людей. Ми писали сценарій в два
етапи: перший був зосереджений на точці зору Франсіса, як у романі, який
написаний від першої особи. Але у нас нічого не вийшло, оскільки більшу
частину тексту прийшлося читати за кадром. Тому я вирішив зробити всіх інших
персонажів більш незалежними, і сюжет вибудовувався з їх взаємодії. Хоча
головним персонажем все-таки залишався Франсіс – письменник, батько і
чоловік. Його життя ускладнюється в усіх проявах: як письменник він втрачає
натхнення, як батько він стикається зі зникненням доньки, а як чоловік він боїться
втратити свою дружину. Він змагається на трьох фронтах, але одержимий все ж
таки однією идеєю (як герої інших ваших фільмів – Антуан із «Повернути час
назад» або Саїд із «Далеко»): головне для Франсіса – дописати свій роман. Так, у
кожного із цих героїв свій шлях у досягненні мети. У випадку з Франсісом це
виглядає наступним чином: як тільки робота завершена, книга написана, його
задоволення не знає меж. Тільки в цей момент він усвідомлює, наскільки
важлива Жюдіт в його житті, і Франсіс робить все, щоб знайти її та повернути.
Дія роману відбувається на Баскському узбережжі. Ви знімали там фільм «Готель
«Америка», і зрозуміло, що тепер повинні обрати інше місце. Чому саме Венеція?
- Сила цього міста як как наркотик. Ми всі чудовоо знаємо, що воно має багату
історію та міфологію. Я неодноразово намагався знайти сценарій, де Венеція
була б місцем дії. Але не знаходив. А читаючи книгу Джіана, зрозумів, що героїв
можна «перемістити» в Венецію: Жюдіт, ставши агентом з нерухомості, захотіла
відкрити там агенцію (я помітив, що місто ними просто кишіть), а Франсіс
відправляється в Венецію в пошуках комфортного середовища для роботи над
книгою. Місто пов’язане з їхньою роботою, він став їхньою середою проживання,
а не тільки фоном для исторії, яку ми розповідаємо.
6) УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВОЮ — 24 квітня
Драма / Франція / 2011 / 112’
Реж. П’єр Шоллер
У ролях: Олів'є Гурме, Мішель Блан, Забу Брайтман
Посеред ночі міністра транспорту Бертрана Сен-Жана пробуджує дзвінок: міський у
балці перекинувся міський автобус. У міністра немає вибору – він відправляється на
місце аварії. З цього моменту починається одісея державного чиновника у складному
та ворожому світі. Швидкість, боротьба за владу, хаос, економіча криза... Все
пов’язане в безперервному вихорі подій, де невідкладні справи змінюють одна одну.
На які жертви готові люди? Що можуть вони витримати в країні, яка губить тих, хто
їй служить?
Приз «Особливий Погляд» Каннського кінофестивалю, 2011
Нагорода «Сезар» за кращий оригінальний сценарій, 2011
Майстерно!
Le Nouvel Observateur
«Управління державою» - фільм, переповнений напругою, яка тримає глядача до
фінальних титрів. І це вже величезне досягенння. Такого фільму нам не вистачало.
Він перевершив наші очікування.
Télérama
Досить давно політичний сюжет на персональному рівні не був розкритий з такою
правдивістю і віртуозним виконанням.
Positif
Вражаючі та майстерні сцени, напружені діалоги, безперервний ритм, хвилююча
напруга і бездоганне виконання.
La Croix
П’єр Шоллер:
«Я працював над цим проектом протягом 7 років. Спочатку, я хотів розкрити
таємничу природи влади і показати людям, хто є ці люди за лаштунками уряду, які
вони, ті хто смикає за ниточки парвосуддя, і все ж, яких ми ніколи не побачимо.
Для мене дуже важливим показати те, що політичні рішення обговорюються групою
людей, і все-таки одна людина затверджує рішення наприкінці. Таким чином,
основна ідея для фільму полягає у відносинах між головними особистим секретарем
та міністром. Перший уособлює собою людину, яка ніколи не звертає на себе увагу
медіа, але чка завжди робить усю брудну роботу.
Тому, назвемо цей фільм більше про «людину міністра» ніж про «людину
президента. Я не мав на меті розкрити сутність реальної влади, втрутитись у життя
та роботу окремих політичних сил та партій. Ось чому я не робив акцент на
реальних політиків, оскільки відчував, що це заважатиме моєму творчому задуму.
Навпаки я намагався показати ситуацію, в якій опиняються політичні діячі, в
безперервному вирі подій нашого складного суспільства, адже сучасна людина
перебуває в захаращенному технологіями та одиржимому ЗМІ соціумі. Я гадаю, що
політики не є виключенням»
**********************************************************************
СУЧАСНИЙ ЦИРК
«ДИВО-ВОДНІ ІСТОРІЇ» від компанії BAROLOSOLO
ДОНЕЦЬК – 22 КВІТНЯ, 18.00
Театр Опери та балету
. ЦИРКОВА ВИСТАВА З МУЗИЧНИМ СУПРОВОДОМ В
БАСЕЙНІ З 30 СМ ВОДИ
ЗАДУМ
Матьє Левавассер
ПОСТАНОВОЧНА ГРУПА
Мішель Серда, Себастьян Лаланн, Матьє Левавассер та Вільям Вале
ПРО СПЕКТАКЛЬ
Двоє музикантів прийшли зіграти концерт в цій музичній альтанці. Але невідомо з
яких причин в ній 30 сантиметрів води - маленька дрібниця. Все йде шкереберть.
Один музикант неуважний, нічого не помічає, інший - не терпить води та не бажає
намокнути сам та замочити свою гітару… На цій кумедній ситуації базується
циркова вистава - пошук засобів залишитися сухим для маленького, не торкатись
води.
Проте вода невблаганно прибуває, і всі опиняються посеред рисового поля, в
океані…
у фантастичному середовищі, де всі речі перевтілюються та наповнюють альтанку
своєю музикою.
Поступово виникає бажання іншого спектаклю, єдина відмінність якого - це мати
змогу замочити ноги. Буденність, що раптом стає зовсім іншою, просто тому, що
твої ноги по щиколотку у воді… І раптом, це вже зовсім інший ритм, інший вимір
часу, більш невизначений, інший спів, музика хвиль або дощу…
Протягом цього одногодинного видовища Матьє Левавассер та Вільям Вале
створюють навколо своєї альтанки-басейну чуттєвий спектакль, розкривають
простори, розширюють час, завдяки незначним дрібницям, крапелькам,
сльозинкам; вони дозволяють собі захопитися, вийти за межі, щоб опинитись над
поверхнею води…
Як все ПОЧАЛОСЯ...…
Спочатку після закінчення Національного центру мистецтва цирку Матьє
Левавассер, Блай Мате та Камій Декарті створюють Компанію Baro d’Evel. Після
п’ятирічної співпраці Матьє Левавассер вирішує у 2006 році заснувати свою власну
Компанію.
В Компанії BaroloSolo народжуються такі проекти, як «Le Chariot2», вуличний
спектакль, зіграний більше 100 разів у Франції та Європі, або CD під назвою «à
l’Orange», в якому поєднуються пісні та музика зі спектаклю. Одночасно Матьє
співпрацює з іншими Компаніями – Hors-Pistes, де працює над виставою «Coma
Idyllique», та з Цирком Aïtal у виставі «La Piste Là».
BaroloSolo працює на підставі трансформації ситуацій та предметів,
намагаючись відійти від реальності задля створення поетичного, клоунадного,
недоречного світу. Важливе місце в їх постановках займає також робота зі звуком та
музичним оформленням. Музичний супровід переважно виконується наживо і
складається з музичного матеріалу, який відштовхується від сценографії. Компанія
BaroloSolo перед усім є цирковою компанією. Вона прагне створювати вистави, які
характеризуються високою технічною майстерністю та безпосереднім зв’язком із
глядачами.
СЦЕНІЧНИЙ ПРОСТІР
Спочатку є басейн з водою, лише цей маленький надлишок води, що впав з неба,
який штовхають припливи, щоб змінити простір та час, щоб вирвати нас з
реальності, заглибитись в безвість, наче віддзеркалення наших протиріч, та щоб
нагадати нам про радість життя. А зверху - альтанка. Вона підтримує цей простір,
наче маленьке шапіто, місце народних гулянь доступне для всіх. А в центрі -
прикріплена на висоті 2 м від підлоги китайська щогла, що створює підвішений
простір над водою. Щоглу можна також зняти, і тоді вона перетворюється на трубу,
російську палицю, мотузку для сушіння білизни, місце відпочинку.
ВИКОНАВЦІ
ВІЛЬЯМ ВАЛЕ
Акробат на китайській щоглі і музикант
(гітара та ударні)
Випускник Національної школи мистецтва цирку (2000 р.) Вільям долучається до
Baro d’Evel для постановки «Bechtout'». Пізніше він робив постановки та брав участь
у турне в Компанії Hommes Penchés, зокрема, брав участь у спектаклях: «Human»,
«Espèces» та «Le Matitube».
МАТЬЄ ЛЕВАВАССЕР
МАТЬЄ ЛЕВАВАССЕР
Нижній акробат, повітряний гімнаст та музикант (віолончель, банджо,
акордеон)
Засновник Компанії. Він закінчив Національний центр мистецтва цирку у 2001
році з випускною виставою «La tribu iOta». Пізніше Матьє Левавассер, Блай Мате-
Тріас та Камій Декурті створили Компанію Baro d’Evel і поставили та зіграли
вистави «Porque No?» та «Bechtout'». Згодом він засновує свою власну Компанію
BaroloSolo. Він робив також постановки та брав участь у турне в інших Компаніях:
Цирк Aïtal та Hors-Pistes.

вКонтакте | в FaceBook | в Одноклассниках | в LiveJournal | на YouTube | Pinterest | Instagram | в Twitter | 4SQ | Tumblr | Telegram

All Rights Reserved. Copyright © 2009 Notorious T & Co
События случайны. Мнения реальны. Люди придуманы. Совпадения намеренны.
Перепечатка, цитирование - только с гиперссылкой на https://fromdonetsk.net/ Лицензия Creative Commons
Прислать новость
Reklama & Сотрудничество
Сообщить о неисправности
Помочь
Говорит Донецк